6.10.2014

Może się za mną stęskniliście troszke ???

... Bo ja za Wami bardzo !!!I

Mam nadal urwanie głowy, totalna życiowa  jazda bez trzymanki kolejką górską ! Oprócz rodzinnych i życiowych spraw, przede wszystkim na dobre pochłonęła mnie twórczość artystyczna.

W tej chwili organizuje wystawę swoich prac plastycznych w Bogliasco ( Genua) , we Włoszech
ART EXHIBITION  "HORSES OF THE HEART" 

-->




Popełniłam w miedzyczasie akwarelami  powyższego andaluza z plakatu

Kosztował mnie on masę pracy - zaczęłam go w lutym a ukończyłam dopiero w lipcu .  Kompozycja jest z mej wyobrażni. Najcięzsze do wykonania okazało się do zrobienia tło tak aby całosć "grała". (Na żywo barwy są cieplejsze, naturalniejszepopołudniowe. ) 

To kolejna, wakacyjna  akwarela ...  bardzo ekspresyjna 
Ekspresyjny odlot, dlatego jestem z niej dumna.

Pracę te  tworzyłam w wielkim natchnieniu  podczas  ekspozycji prac na wystawie, na którą zostałam zaproszona :



To impreza, poświęcona kulturze, muzyce i  kuchni Europy Wschodniej , która odbyła się w Genui, we Włoszech  od 17 do 27 lipica 2014. Było po prostu fantastycznie !!!

 Więcej tu:

http://www.art-dorotheah.blogspot.com/2014/09/the-exhibition-of-art-works-alla-festa.html

Moja ostatnia ukończona akwarel "Prayer"

Kolejne prace są bliskie ukończenia.  Na bieżąco wszystko jest na FB, także fragmenty nowych prac,  a gotowe prace są na stronie :

***
"Rozłupałam" tez głowę mojemu Stone Clydesdale , ponieważ w jednym odcinku miał on nierówno zgrzane połówki. A ,że kupiłam midel niepomalowany, to przed malowaniem postannowiłam poprawic co trzeba. 
Teraz musze pobawic się  masa rzeżbiarską, potem pewnie ostyatnie szlify i malowanie. Może bezpieczniej będzie jak napiszę "próba malowania", ponieważ planuje malować model pędzlami bez aerografu.  Robię zdjęcia i planuję opisać co i jak jak tylko uporam się  z delikwentem i z wystwą w Bogliasco.  

***

Modeli nowych mi chyba nie przynbyło- niektóre mają nowe foty, muszę je tylko odnalesć w nieodgadnionych czeluściach  pamięci mego kompa. 

***

Sklep  www.d-horses.com  ruszy ponownie po wystawie. Osobom, które zadały mi pytania o konkretne modele odpowiem meilem w tym tygodniu jak tylko potwierdzę sstępność tych modeli. 
Generalnie temat tej strony jest w trakcie organizacji od strony formalnej, ponieważ planowo za parę miesięcy (styczeń-luty) ma być  to normalny sklep  z modelami i gadzetami końskimi !!!  
***

A jedną z najcudowniejszych dla mnie info jest to,że znalzłam i odwiedziłam profesjonalną pracownie rzeżbiarską w Geniu gdzie juz nie bawem planuję rozpocząć zabawę z rzeżbiarstwem w innym rodzaju gliny, z możliwoscią pózniejszego zrobienia formy do odlewów. To ekscytacja na maksa. 

Staram się też odebrac ze szkoły Arte  moją ostatnią płaskorzeźbę 
Będe musiała jeszcze nad nią popracować ale generalnie tak to wyglada. 

***
Napiszcie czy się podobają te prace, czy się stęskniliście za mną i co u Was słychać !!!!





16 komentarzy:

  1. Ja za tb baaardzoooo tęskniłam... Te prace, jak zwykle, sa boooskiee :D
    Niedawno próbowałam sobie zrobić konia z gliny, ale nic z tego. Jak zwykle zabrakło mi cierpliwości... >,<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się stęskniłam! Prace jak zwykle bardzo piękne, szczególnie druga akwarela.
    Nie wiem, czy dostałaś mojego maila z zapytaniem o Justadream

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda O.O Płaskorzeźba jest wspaniała! Ja też się troszkę stękniłam (ale wcześniej byłam ninja i nie komentowałam)...

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropnie tęskniłam! Prace są przepiękne. Przez chwilę myślałam ,że ostatni malunek to prawdziwy koń :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja poza tym ,że strasznie się stęskniłam , to jestem na ciebie okropnie zła ! Jak mogłaś tak długo tu nie wchodzić ?! No , ale chyba ci wybaczę ;) U mnie nic nowego ... No chyba , że jeszcze nie wiesz , że kupiłam 1 breyerka i podpisałam umowę dzierżawy pewnego konika :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda! Czekałam cały czas na notki ;) Czekam na efekty poprawionego modelu, obrazy i rzeźba (którą już widziałam ;)) cud miód :) Gratuluję talentu

    U mnie ostatnio rysunek, może ocenisz? W moim zdaniu mój najlepszy jak dotąd (rysuję od grudnia 2012)
    http://amore-cane.blogspot.com/2014/10/rysunek.html

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że się stęskniłam! Ostatnio nawet na fb dodałam komentarz co z blogiem :) Cieszę się, że jesteś w trakcie, tak twórczego okresu! Wszystkie prace są niesamowite, ale najbardziej ujął mnie "Prayer". Czekam na postępy z Klajdem. Dobrze, że dałaś znać co u Ciebie, bo przychodziły mi już do głowy różne, dziwne myśli :D Aleś mi kobito narobiła smaka tym sklepem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace przecudne, chciałabym kiedyś tak malować :D. To odbicie w oku...Wow.
    Czekam niecierpliwie na relacje z postępów prac :).
    Mogę spytać ile mniej więcej zajmuje ci szkic do obrazu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam znów! Cieszę się, że Twoja pasja się rozwija :) Gratuluję kolejnej wystawy - szkoda, że nie mogę obejrzeć na żywo :(
    Bardzo podobają mi się te dwa konie na łące.

    OdpowiedzUsuń
  10. No w końcu! Czasem to niemal codziennie właziłam na Twojego bloga, żeby zobaczyć, czy przypadkiem coś napisałaś. Uwielbiam czytać Twoje posty :D
    Okres rzeczywiście artystyczny na maxa.. tyle obrazów i tworzenia.
    Akwarela Prayer i ten andaluz będą mi się chyba śniły po nocach. I jeszcze ta płaskorzeźba.
    Życzę dalszych sukcesów w tworzeniu! Jak będziesz miała czas to koniecznie coś napisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się z nowej notki, a prace?
    Cuudowwwne

    OdpowiedzUsuń
  12. NARESZCIE! JUŻ TAK SIĘ MARTWIŁAM CO SIĘ DZIAŁO Z TOBĄ! WITAJ PONOWNIE! :D i gratulacje, bo obrazy sa piękniuchne!

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu ! Tęskniłam, ale się doczekałam. ,, Twoje prace są przepiękne ( mówię, o wszystkich).
    Nawet nie wiesz jak czekałam na następną notkę ! :D
    Pozdrawiam :D
    Nodia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze 1 dzień abym cię zabiła za tą przerwę ale wróciłaś więc nie ma się czego bać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ba! :DD Kurcze ale cudo praceee *-* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. O, wreszcie dałaś sygnał o życiu. :-) Smutno nam bez twoich notek.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)