24.10.2014

Moja artystyczna wystawa malarska "Konie z serca" 10. 2014 BOGLIASCO, ITALY I MODELE !!!

Niedawno pisałam Wam, że będzie moja wystawa indywidualna w przepięknej  Włoskiej miejscowości Bogliasco, Genova (region Liguria) .

Jestem masakrycznie zmęczona organizacją, ale i  jestem zachwycona wydarzeniami i opiniami, pokrzepiającymi słowami, szczególnie tymi usłysznymi od kolekcjonerów światowego malarstwa i osób ze swiata sztuki , którzy zaszczycili mnieswą obecnością na wystawie. Tu wstawię tylko kilka zdjęć 

Na zdjęciu oprócz moich obrazów , Ksiązki Akademia Jeżdiecka z moimi rysunkami, Magazynu Expoart itp,  jest moja płaskorzezba "ARGILLO DH" , nowy przemalowaniec mojej roboty CM "CAST A SPELL DH", Trotting Clydesdale Peter Stone Model Horses o którym wspomniałam w poprzednim poście  , oraz Totilas Breyer Traditional w mej roboty miniaturowym rzędzie dresazowym. 



Przemalowaniec mojej roboty CM "CAST A SPELL DH", Trotting Clydesdale Peter Stone Model Horses o którym wspomniałam w poprzednim poście  i   moja płaskorzezba "ARGILLO DH" ,



"Prayer"  patrzy !



Moje ulubione chłopaki czyli portrety  ogierów oldenburskich Sandro Hit (na górze) i Furtenball (poniżej).



Najnowsza jeszcze tu nie pokazana duża akwarela. Wizja z mego łepka- czyli dorcia pod wpływem natchnienia... widzi takie rzeczy. wyzwaniem natomiast jest namalowanie tego co ma się w głowie. 
Jestem mega dumna z tej pracy , jest dla mnie bardzo osobista , wyjątkowa ! W oczach innych to chyba był hit tej wystawy ! :)))

DEVOTION: JAWEL AND NASHA


I parada modeli nad obrazami, w tym dwie ciekawostki.
Od lewej Breyer Traditional Iron chief Metal -Missouri Fox Trotter , CM Poswiata w 2-gim poprawionym malowaniu z  przemodelowanym przeze mnie ogonem ( ! ), Misiek - Elvis Bear,
Marwari- Pavan DH (Wiatr) w masci "nukra" mój CM, oraz Black Stallion-Sham w moim arabskimzestawie


Marwari- Pavan DH (Wiatr) w masci "nukra" mojej roboty custom  

To są fotki wystawowe, lepsze postaram się zrobić jak najszybciej, aby Wam pokazać mego Pavana !

Więcej zdjęc z wystawy znajdziecie tutaj :

 

-->

3 komentarze:

  1. Wieelkie graty takiej wystawy! Na pewno mnóstwo roboty, ale za to mega satysfakcja.
    Prayer jest CUDOWNY. Mówię Ci on mi się śni po nocach.
    Marwari w nowej maści jest zupełnie innym koniem, ślicznie mu w niej! Inne obrazy i płaskorzeźba też niesamowite, perfekcyjnie wykonane.
    Jeszcze raz gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, to zyciowy sukces :) Tak roboty tyle,że tydzień nie mogłam dojśc do siebie ! Ale satysfakcja cięzka do przekazania. Takie rzeczy zostają w człowieku na długo ! Zwłaszcza gdy gpoście sa zacni i wspaniali :)))

    Starałam się aby Prayer miał swoje własne spojrzenie, minę i nie był ot takim zwykłym czołem i oczkiem. "Zaklełam" w nim własne emcje i teraz mam do niego stosunek bardzo emocjonalny !
    Marwari jest zupełnie, zupełnie inny- teraz widać w niem niektóre rzeczy, których nie zauwazałam u izabela. Np jaki on długi i wielki teraz jest !

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)