9.07.2013

Czerwcowe czempiony DH Stable


Po raz kolejny konie DH Stable dały przyniosły nam radość swoimi zwycięzcami międzynarodowymi na  IMEHA!
Cassandro Boy DH chyba co raz bardziej podoba się sędziom:  
tym razem został Wiceczempionem Dywizji ! 
DIVISION RESERVE CHAMPION
IMEHA Div B10: Green CM or AR Traditional Breed Conformation Show - June 2013

REPLAY DH

Tego Pana , nie pokazywaliśmy chyba tu jeszcze w tej odsłonie. Ostatnio z nim popracowaliśmy- co nie było łatwe. Koń ma wyjątkowo burzliwy temperament, a do tego był źle traktowany nim trafił do nas i teraz kopie, staje dęba i atakuje przodem, łapie zembami ;) Na podniesienie bata dom lonżowania reaguje wspinaniem się i machaniem przednimi nogami. Jest jak tygrys w końskiej skórze. Ale spokojnie pracujemy i już są widoczne pierwsze owoce. 
GRAND CHAMPION DIVISION
IMEHA Div B11: Green OF CL, SM, MM, Peb or Chip Breed Conformation Show - June 2013


WARLENDO DH
Po raz kolejny spisał się na medal , pieszczotliwie w stajni nazywany Walduś  :)
GRAND CHAMPION DIVISION 
- IMEHA Div Mo20: OF CollectA Horses Mold Show - 4 Entry Per Owner Per Class - June 2013


RICO I  
Rico I  nadal wymiata w swej dywizji :)  
GRAND CHAMPION DIVISION 
IMEHA Div B11: Green OF CL, LB, SM, MM, Peb or Chip Breed Conformation - June 2013


FJONAH DH
 jest u Nas bardzo krótko, a już zdobyła Nasze serca. Przypadła do gustu także sędziom 
DIVISION RESERVE CHAMPION 
IMEHA Div Mo16: OF Toy Horse Grade Plastic, PVC, or Rubber Mold Show - 4 Entry Per Owner Per Class - June 2013

SONANDA DH
Ta klacz także jest bardzo krótko u nas , o jej sukcesie już wspominaliśmy:
  OVERAL GRAND CHAMPON
Division Grand Champion  -Klacz z tytułem i pucharem IMEHA - klik 
IMEHA Div B11: Green OF CL, SM, MM, Peb or Chip Breed Conformation Show - June 2013

***

OGŁOWIE MUNSZTUKOWE DH
Za najbardziej wartościowy wynik uważamy niespodziewane zwycięstwo ogłowia produkcji własnej, w konkurencji ogłowi w stylu angielskim

GRAND CHAMPION DIVISION 
IMEHA Div Mo5: OF Breyer Stablemate Mold Show - 4 Entry Per Owner Per Class - June 2013

****************************************
Mam wiele zaległych pomysłów na posty i zdjęć do pokazania. Postaram się jak najszybciej popracować nad tym i w najbliższym czasie dodawać więcej postów :)  Jedzie do mnie  kolejny, tym razem  nieduży konik, którego na pewno opiszę dla Was !
 Pozdrawiam serdecznie i cieplutko ! 


7 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięstw- szczególnie tytułu dla Casandro i dla... ogłowia. Jest bardzo precyzyjne i jest się czym chwalić- zdziwiłabym się raczej, gdyby nie wygrało ^^.
    PS: Jestem zarejestrowana na IMEHA, jednak nie mam pojęcia jak się zgłosić do konkursu ._.
    Mogłabyś mi napisać na pw jakąś instrukcję? Bo zależy mi na tytułach dla moich breyerów ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa o ogłowiu i tytule dla Casandro.

      Niapisze post o wystawianiu fot modeli naIMEHA.
      A na szybkiego: Wgraj foty z opisami w sekcji moje modele. Potem w zakładce moje modele klikasz na link z nazwą danego modelu. Otworzy Ci się strona Twojego modelu ze zdjęciem i opisem. Potem wprowadzasz model na pokazy na które chcesz (klikasz Enter this model in a show) pojawia się pasek z wyborem dywizji. Wybierasz dywizję, a potem wybierasz konkretną grupę ( np ogier dartmoor ). I powtarzasz akcję z kolejnymi modelami.

      Usuń
  2. Gratuluję tylu zwycięstw , aż miło patrzeć :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne -a miłe słowa dodatkowo budują :)

      Usuń
  3. Gratuluję następnych wygranych! Też myślę, żeby wystawiać moje konie, ale nie wiem jak się do tego zabrać :( Poszukam wiadomości w necie, a jak nie znajdę, to poproszę Ciebie o pomoc.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem napiszę post, bo jak widać mamy grono osób, które chciałyby pokazać swoje koniki.

      Usuń
  4. Jej,gdy patrzę na Cassandro Boy DH,to potrafię patrzeć na niego godzinami!Zasłużył na takie wysokie miejsce w konkursie!Powodzenia i dalszych sukcesów-Hannowerka

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)