14.04.2018

HEJKA :D ---> ZENA KLACZ JEDNOROŻEC - Unicorn Mare Breyer Traditional 1790


Witajcie !!!
Spontanicznie napisze kilka sów, a co! :D
Taki znak ode mnie, że żyję - dla tych którzy jeszcze mnie pamiętają !!!🦄

ZENA

Mystical Unicorn mare -Zena 🦄 😍🦄
Breyer Traditional Model Horse
Mold Shagya Arabian sculpted by Brigitte Eber.
(Copyright - wszelkie prawa zastrzeżone )

.

Na szybkiego kilka słów o klaczce i wyborze.


Dlaczego Zena


Tu będzie dla Was konkretne wyzwanie do zrozumienia:

Kto śledzi mojego Instagram, galerię obrazów , czy strony na Facebook pewnie zauważył, że idąc za miłością bezwarunkową w duszy, bardzo intensywnie zmieniłam perspektywę "postrzegania" świata .

A poprzez to, bardzo długą drogą powróciły do mnie jednorożce i pegazy. 
Wyparłam je lata temu, gdy jako mała dziewczynka kłóciłam się z kimś z rodziny, że co jak co ale jednorożce istnieją. 🦄 Długo walczyłam, ale w końcu dałam się przekonać, że coś czego nie widać - nie istnieje. Tymczasem dziś doświadczam na własnej skórze wielu ciekawych zjawisk, jak chociażby telepatii, czy prekognicji itp., jakie są niewidoczne, ciężko wytłumaczalne dla racjonalnego umysłu, a w konsekwencji znacznie podważyły mój sposób postrzegania świata i skłoniły do poszukiwań. Osoby jakie mają bardzo wielki kontakt z duszą mówią o jednorożcach istniejących w wymiarach jakich nie widzimy naszymi zmysłami.



JEDNOROŻCE 
.
Jednorożce mają rzekomo być doskonale rozwiniętymi wniebowstąpionymi duszami koni.
Róg jednorożca, jest symbolem doskonale rozwiniętej energetycznie czakry trzeciego oka.
Dla jednych to tylko mity, bajki, legendy, dla innych istoty na poziomie wibracji energii Aniołów, ale pracujące nie jak Anioły bezpośrednio z człowiekiem, a poprzez naszą duszę.

Pisząc te słowa kłaniam się tematowi jednorożców, po niemal trzydziestu latach wyparcia. 
Jest wiele tematów duszy, których rozum nie przyjmuje. Tu się w życiu często zaczyna droga  serca, albo droga rozumu i ego. Długo podróżowałam tą drugą drogą, czego efekty często widzieliście.
Dziś idąc za wołaniem serca wprost oszalałam za nieracjonalnym wyborem jednorożca Zena, choć jeszcze do niedawna czekałabym na ten mold w malowaniu realistycznym i bez rogu.


MOLD 

Mold "Shagya Arabian" numer #740, a  wyrzeźbiony przez Brigitte Eber.
Pierwszy raz został wprowadzony do produkcji w 2016 roku.
A Zena 1790 Unicorn Mare to pierwszy model regularny OF na tym moldzie, produkowany od początku 2018 roku. 



RZEŹBA I TYP KONIA

O  samej rzeźbie nie powinnam pisać ani słowa. Jak wiele koni Brigitte Eberl, anatomicznie, typem i odwzorowaniem rasy po prostu pierwsza klasa.
Oczywiście wnikliwym, mogą się nie spodobać pewne detale typu osadzenie oczu konia itp. ale daruję sobie wszelką krytykę. Jest więcej do podziwiania, niż można by oczekiwać.
A klacz zachwyca częściowo orientalną urodą, zamaszysty kłusem z łopatki, oraz ilością przepięknych detali rzeźby.
Ciekawostka, że model jest zdecydowanie duży, co mnie zdziwiło przy otwieraniu kartonu, zwłaszcza po ostatnim nabytku jakim był malutki arabek tej samej artystki Empres.


MAŚĆ I WYKOŃCZNIE 


Teoretycznie jest to malowanie typu "decor". Klacz jest perłowa o delikatnym odcieniu ciepłej róży ( róż zmieszany z nutą brzoskwiniową). Odcień jest bardzo delikatny, kremowy, kojarzący się z końmi cremello ( z czym kłuci się m.in. barwa oczu) i zdecydowania nie powinien drażnić anty fanów barwy różowej. Efekt wow, jeśli do kogoś trafia ten model,  robi perłowo- satynowy połysk, ciemniejsze różowe i fioletowe cieniowanie grzywy i ogona z brokatowym wykończeniem. Największym minusem dla mnie tu są jednolicie czarne i nie najlepiej pomalowane oczy. Aż się prosiłoby o rybie oczka albo na jaśniejsze brązowe. 





PODSUMOWANIE 




Można by polemizować, zależnie od indywidualnych odczuć, czy tak realistycznie wyrzeźbiony mold jest dobry dla ukazania mistycznego jednorożca. Dla mnie to bardzo ciekawe zestawienie - realizm detali plus mistyczny duch konia. 



Sama jestem zachwycona. W zasadzie się jeszcze nie napatrzyłam na klaczkę.
Znikam więc kontemplować jej niecodzienny, mistyczny urok i wspaniałą rzeźbę. 

....
- Komu gwiazdkę duchowej światłości ???




***





Z kumplem Cosmus Pegasus Classic Breyer




A to jedna z moich ostatnich akwarelek z energią jednorożca - "SATH"
więcej nowości znajdziecie pod linkami wklejonymi przy hasłach Inst, FB czy w
***
Pozdrawiam !!!
Mam jeszcze tycio fot innych modeli i zastanawiam się
nad publikacją...


***
Copyright- Wszelkie prawa do kopiowania i publikowania bez mojej zgody zdjęć i  tekstu są zastrzeżone i chronione na mocy praw autorskich.

#unicorn #mare #unicorn🦄 #🦄 #mystical #jednorożec #unicorno #horse #modelhorse #breyerhorses #breyercollector #breyer 1790 #koń #cavallo #pferd #horselover  #sculpturelovers #mistyczny #spirituality #spirit #chacra #thirdeye

3 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak miło znowu zobaczyć, że nadal działasz w naszym modelarskim świecie! :D Oby jak najczęściej!
    Co do klaczy, to sama chętnie przygarnęłabym konika na tym moldzie, gdyby nie brak miejsca na półkach i brak funduszy na Breyery, jednak zdecydowanie nie w tym wydaniu. Raczej nie przepadam za takim typem decorów i poczekam na naturalne malowanie, bo konik od Eberl urzekł mnie od samego początku, jak zawsze
    W sumie teraz trochę żałuję, że nie mam Instagrama :P

    A przy okazji, chciałabym zaprosić cię do siebie: http://endless-artist.blogspot.com/
    Tak, w końcu postanowiłam wziąć się w garść i powrócić do jako takiego blogowania. Wydaje mi się, że mam szansę teraz wszystko powoli ogarnąć, poza tym widząc jak inne blogi powoli wygasają chciałabym chociaż podtrzymać to, co było kreowane przez tyle lat :)

    I muszę się przyznać, że właśnie miałam do ciebie pisać, więc tym bardziej cieszę się, że coś tutaj się pojawiło! :D Mam nadzieję że wszystko się u ciebie poukładało i jest na swoim miejscu ^^

    Pozdrawiam cieplutko! <3
    Wiki/End

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Endless jesteś zła!
      Pozdro Norbercik

      Usuń
  2. Ale fajny, duchowy wpis. Miło widzieć w środowisku kolekcjonerów osobę tak uduchowioną i o takich ciekawych poglądach. I tak, też sądzę, że jednorożce i pegazy istnieją, tyle że w światach duchowych. Sam model uroczy, świetna ozdoba kolekcji.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)