23.09.2017

Hej Kochani pamiętacie mnie jeszcze ? :D


Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie :D
Na szczęście z wieloma z Was mam stały kontakt poprzez Facebooka czy Instagrama :) 

Niemal niczym  mistyczny Fniks z popiołów :) powracam w temat koni, tworzenia, pisania i do modeli na dobre, ale już w praktyczniejszej formie. 
Kto ma ze mną kontakt, wie jak wiele zmieniło się u mnie najpierw w życiu wewnętrznym,  a w ślad za tym także w całym życiu, z wielkimi, pięknymi zmianami na bardzo wielu płaszczyznach. 
Dzięki temu mogę teraz powrócić do pozostałych planów ze spokojem i zaufaniem w sercu.  

Przede wszystkim musze wam namisać, że mogę się już nacieszyć przywiezieniem blisko mnie 
 i spotkaniami z tą Panią:

Poświatka

Tak to moja, zresztą już bardzo dojrzała Poświatka! Jest ze mną od 27 lipca ! To była:

"Szalecza radość i wzruszenie. Jeden z najpiękniejszych i najważniejszych dni w moim życiu.  Triumf serca - Poświatka, księżniczka znów ze mną !!! "     



I jeszcze kilka słów o naszej historii z mego FB:

"Dla niektórych to tylko koń... Dla mnie - moja księżniczka, serce! 
Kto nie wie: na tle zdarzeń i traumy jaką przetrwałam, miałam istne piekło o utrzymanie Poświatki. Ale nie sprzedałam jej, bo to moje końskie serce <3 I wiem, że i tak za jakiś czas szukałabym ją po całym świecie aby ją odkupić. Wdzięczna jestem jej za naszą więź, za to czego mnie nauczyła i za każdą sekundę jaką z nią przeżyłam. Najpiękniejsze chwile. Można mieć w życiu wiele koni, ale tylko jeden jest specjalny tak bliski duszy. Myśl o niej dosłownie utrzymywała mnie przy życiu. Przeprowadzając się do Włoch, tak organizowałam sobie pracę w stajniach - by ją tam sprowadzić. Ale praca i grunt okazały się zbyt niestabilne, by przewieźć klacz, ryzykując kłopoty i sprzedaż. Wróciłam do Polski... bliżej klaczy. Ale w międzyczasie zdążyłam tysiąc razy zwątpić, że uda mi się ją jeszcze kiedykolwiek "odbić".To taki poziom zwątpienia, do którego człowiek się przyzwyczaja i wydaje mu się, że ma nad głową szklany sufit nie do przeskoczenia i już przestaje podejmować kolejne próby. Dziś sufit pękł ..."


  

  


Teraz została mi jeszcze tylko organizacja czasu, aby jednocześnie przy wychowywaniu malucha, tworzeniu i moich działaniach  móc możliwie czesto widzieć Czarnulkę. :)
Jest cudowna i miło swoich latek, pełna wdzięku, energi a także werwy. 
Nawet złamała już dwie belki ogrodzenia :D



Co do tworzenia oto moja przedostatnia praca

 Akwarele


"Freedoms Choice" Watercolor by Art Dorotheah 

Czyli takie tam lekkie szaleństwo barwne :)))

I najnowsza akwarela 



Mystical Horses - Yin Yang Energy Balancing Circle
Watercolors  A3, 297x 420 mm, 2017,  by Art Dorotheah 

Bardzo osobista, wręcz intymna praca, ale z moją dedykacją dla poprawy harmonii energii żeńskiej i męskiej u tych, którzy poczują taką potrzebę. 
To praca bardzo głeboko dotykająca mojej duszy i życia - obraz spotkania bliźniaczych płomieni, przepływu, zmian i harmonizacji energii. Malowana przy bardzo silnyuch wibracjach miłości. 
W sumie obraz dotyczący zmian z ostatnich miesięcy i jednocześnie odwazne, pewne artystyczne wyjście ponad to co do tej pory tworzyłam.  
Nie wiem czy wam się spodoba, wręcz obawiam się o to  - ale na pewno, wiem, że jest to prawda jaką czuję,że musiałam wyrazić poprzez tworzenie.


I wresztcie najważniejszy chyba dla Was temat. 

M O D E L E    K O N I !!!!


To konisko już część z Was widziało na moim Instagramie    @art_dorotheah


Peter Stone  Model Horses - Standing Drafter Percheron
Christmas Horse with blanket and bridle PSMH SR1999  Sculpted Kitty Cantrell 

Chorowałam na niego od dawna. Mold wygląda wspaniale w wielu realistycznych maściach. Ale to perłowe malowanie od dawna powodowało przyśpieszone bicie mego serca. I coały czas się nie mogę nim nacieszyć. Mój ma szaro turkusowe-zielono oceaniczne kopytaka w których się zakochałam :) Przyjechał do mnie z oryginalną, widocznym na focie "ogłowiem" i z czerwoną derką świąteczną z wyhaftowanym napisem.



A moje najnowsze dzieciuszki w kolekcji.


Breyer Mustang Mare Hwin 1774
Breyer Paint Me A Pepto 1776,  American Paint Tobiano mare, Chempion Cutting Horse 
Breyer Fantasia Del C and Gozosa 1777 Andalusian mare and Foal 
I derki: Breyer 2060 Quilted Blanket and Hood set, oraz dreka Breyer 2064 Tournt Set

Modele są wspaniałe i nie mogę odrwać od nich oczu i dłoni.
 Szczególnie od mej faworytki klaczy paint, na którą przyszło mi bardzo długo czekać.  
Hwin wyszła mi ponadplanowo- ale tak mnie uraczyła na żywo, że musiałam ją przygarnąć. 
A z parki andaluzów bardziej za źrebaczkiem odstaje, który bosko wyglada obok Heartbreakera.

Nie szaleję z zakupami zgodnie z tym co jakiś czas temu pisałam i w związku z totalnym przeładowaniem półek ( mimo zakupu kolejnego regału). 
Dlatego planuję, że kolejne konie wyjadą


Z KOLEKCJI  ...


Od tego tygodnia wracam do wystawiania aukcji allegro z wyprzedażowymi konikami Schleich itp. dla których nie mam miejsca na półkach. Pamiętam, że o niektóre modele były pytania przed wakacjami. Wśród nich pójdą następne nieprodukowane już perełki. 

A dodatkowo poleci na aukcje lista modeli Breyer w tym m.in. :
karton z parką andaluzów Fantasia Del C and Gozosa 1777 , Paint Me A Pepto,  olbrzymi BHR Breyer Bryants Jake, Osiołek Hickory Hills , czy piękna czerwona stajnia Classic  i inne.

Dodam, że sprzedaż Modeli Breyer jest związana z prowadzeniemz działań w związku z już funkcjonującą organizacją, regulującej prawno -podatkową aspekty sprzedaży. Szczegóły niebawem. 

Mam dużo pracy w tym temacie, także nad stroną techniczną, więc spodziewajcie się w najbliższych dniach kolejnego postu z info i zapewne z real fotami. 


I na koniec postu kochani takie hasło dla Was z mojego Insta :) 


Czyli mniej więcej:

"Bądz Jednorożcem na polanie pełnej koni" 

Twórzcie samych siebie zgodnie z tym co Wam w duszy gra. 
A nie z tym, co mniej lub bardziej subtelnie "wymusza" na Was otoczenie.

Pozdrawiam kochani !!!!

5 komentarzy:

  1. Juhu cudownie że jesteś i że piszesz na blogu. Barfzo mi tego brakowało. Cieszę się,że znalazlas tą harmonie i spokój ducha,co widać w twoich cudnych pracach. Poświatę uwielbiam i mam nadzieję,że nie zabraknie jej także tutaj.
    Wiem będąc mamą ile czasu zabiera wychowywanie,robota na pełen uetat bez dwóch zdań ^^
    Czekam na kolejne wieści od ciebie i na fotki twojej rzeźby na której skończenie tak bardzo czekam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kobieto kochana ! Tak mamy mają zupełnie inne możliwości czasowe. Dlatego z pewnymi tematami bardzo długo mi szło. Tym bardziej, że miałam nieuswiadomiony totalny bajzel w głowie, emocjach, sercu, a przez to i w życiu. Miłośc zmienia życie. :)
      Od pewnego czasu wychodze na prostą czego owocem jest start z zorganizowanymi działaniami i w sumie także ten post.
      Pozdrawiam cieplutko i znikam, pracować mimo soboty wieczór !!!! :)

      Usuń
  2. Podobno jednorożec to koń z otwartym trzecim okiem, a pegaz to koń z otwartą czakrą serca ;) - > to tak odnośnie rysunku na końcu posta i hasła na nim ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow fantastyczna wiadomość i to ma sens ! Dzięki <3

      Usuń
  3. Twoje wpisy o Poświatce zawsze jeszcze mocniej mnie motywują, żeby walczyć dalej i nigdy się nie poddawać. Tak bardzo chciałabym mieć większe możliwości. Móc w końcu wywalczyć moje największe Marzenie, o które staram się tyle lat. Jeśli kiedykolwiek Moje Małe naprawdę będzie moje, będę zmuszona podziękować Ci za każdą kolejną dawkę optymizmu

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)