27.03.2016

PHOTO SHOW MODEL KONIA 2016



POLSKI
 PHOTO SHOW - MODEL KONIA 2016

Mam nadzieje, że pamiętacie o konkursie fotograficznym Photo Show ?
Podstawowe informacje o konkursie, klasach znajdziecie w tych postach i w komentarzach:

Ostateczna data nadsyłania zdjęć to niedziela 17-tego kwietnia 2016 do północy!
Termin miał być do 15-tego, ale 17-ty to niedziela, więc macie jeszcze weekend.



Konkursowe foty prosze przysyłać tylko i wyłącznie na adres
modelkonia.ps@gmail.com

Foty mogą być widoczne w tekście meila, jako załączniki w meilu , albo jako linki do zdjęć z tym, że z zachowaną względem zdjęc kolejnością opisów modeli.
więcej -->>


Wyniki konkursu pojawią się na tym blogu
i na stronie www.modelkonia.blogspot.com  modelkonia.pl
( nazwa strony podyktowana bardzo ograniczoną dostępnością pasujących domen)
Może niektórzy dostrzegli, że wystartowała strona model konia, z pierwszysmi podstronami - na tej witrynie bedzie zawieszona na stałe ładna strona z wynikami konkursu.

***

Do każdej foty proszę podać:
 1. Dywizja + dokładna klasa w jakiej zdjęcie konia ma startować
2. Imie konia ( wymyślone, lub firmiowe), ewentualnie płeć i maśc
3. Rasa konia - obowiązkowa w klasach hodowlanych - breeds
4. Płeć konia - obowiązkowa w klasach hodowlanych - breeds
5. Maść konia - obowiązkowa w klasach hodowlanych maści - colours
6. Wykończenie modelu OF (oryginalne malowanie), czy CM (custom- przerobione)
7. Firmowa nazwa modeli najlepiej z numerem katalogowym
8. Dodatkowe info np. o rodzaju, czy dyscyplinie, rzędzie  itp. 
9. Nick właściciela modelu konia, lub nazwa Waszej"stajni" (możecie dodać adres www stajni )
10. Zgoda na umieszczenie zdjęc w galeri modelkonia.blogspot.com (modelkonia.pl) i publikację zdjęć na wspomnianej witrynie oraz na dorotheahhh.blogspot.com  - zdjęć oczywiście opatrzonych  Waszym Nickiem/ Nazwą Stajni  w razie wysokich miejsc, czy wygranej. ( publikacja będzie z ewent. linkiem do strony Waszej stajni ) 

Minimalny rozmiar fot to 400 piks krótszy bok (czyli większość standardowych wielkości fot w necie przejdzie, a kilka pikseli różnicy nie ma problemu, byleby foty nie pchełki)
***
Osoby zgłaszające się do konkursu proszę w zamian o umieszczenie notki i linku do tego postu z info o konkursie ( albo bamera konkursu wraz z linkiem) na swoim blogu o modelach (blog liczy się od 3 postów), albo stronie FB itp. 
Gdyby ktoś nie miał strony, albo ma jakikolwiek problem, pytania proszę o komentarz pod tym postem.

Pamiętajcie, że opisywanie zdjęć zabiera sporo czasu dlatego zacznijcie zabawę jak najszybciej!

***
Konkurs jest zabawą i każdy może w niej wziąść udział. Sarajcie się, ale i pamiętajcie, że wygrana nie jest najwazniejsza - a dobra zabawa z aparatem, tłami i modelami !
Oceniając foty, całkowicie zapominam o tym kogo lubie bardziej itp. - każdy ma równe szanse. I jak pisałam minimalnie przymykam oczko, na brak super jakości aparaty fotograficzne - ze względu na wiek osób - ważniejsze jest dla mnie dopracowanie kompozycji foty, dobranie rasy, czy rzędu, a technicznie: dobre światło i możliwie  jak najlepsza ostrość.

Będą skromne końsko-modelarskie mini nagródki dla ogólnego zwycięzcy dywizji:  
Hodowlane I,  Hodowlane II, Uzytkowa i  do Maści (-jak będzie kilka zgłoszeń do dywizji)  ! 
W tym tygodniu napisze jakie to nagrody :)



7 komentarzy:

  1. Szkoda, że dopiero teraz dowiedziałam się o tym konkursie, bo bym wzięła udział. Gdy dopiero wróciłam do blogowania, nie chce jak narazie pakować się w żadne takie sprawy ;) Mimo to trzymam kciuki, za osoby które biorą udział w konkursie.
    Pozdrawiam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zapomniałam o PS :)
    Niestety, pech chciał, że moi jakże "kochani" rodzice nie dali mi czasu na robienie rzędów wtedy kiedy mogę (mówię o feriach i innych wolnych) ;_;
    Co do nagród już wcześniej chciałam się pytać, ale jakoś takoś wyszło, że musiałam zapomnieć o tym jak pisałam komy pod resztą postów... To tak przypuszczając: kiedy dasz posta o nagrodach (<------- ta jak zwykle o jednym :P)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że oficjalnie ruszyło! Mogłabyś tylko dokładniej opisać te rasy, i co z Colours?

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja mam takie pytanie...Czy jak chcę wziąć udział to zdjęcia muszą być do każdej dywizji i kategorii? Czy mogę wybrać sobie, w których chcę wziąć udział? :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad wzięciem udziału :). Może zdążę zrobić zdjęcia ;).
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : equestrian-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że przedłużyłaś termin, ponieważ chcę wziąć udział:) Mam natomiast pytanko, czy można zgłosić kilka fot np. jedno do klasy hodowlane I, drugie do hodowlanej II, a trzecie do użytkowej?? A i czy diorama ma być wykonana ręcznie?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na post urodzinowy!!
    http://mojemodelekoni.blogspot.com/
    Jeszcze raz pozdrawiam i cieszę się PS!!! Super, że się tego podjęłaś!
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)