16.07.2012

GALERIA ZDJĘĆ MODELI KONI BREYER POZOSTAŁE

GALERIA ZDJĘĆ MOICH MODELI KONI BREYER -POZOSTAŁE



****************************Seria Pony Pal *****************************

Koniki z tej serii wielkościa ui proporcjami są jak kuce Traditional 

Jasmine - Breyer seria Pony Gals,  7074 ,sport appaloosa ruszają się nogi, i na zasadzie prostego mechanizmu także głowa, ogon i jedna noga. Z konikiem przyjechała także żółta paka na sprzet, fioletowa derka ( widoczna na zdjęciu- złożona w pace pod ogłowiem), fioletowa szczotka, "cukierek" i dwa kaloszki. Konik ma tarantowaty wzór derka na zadzie ( zasłoniętą derką)



Breyer Pony
BREYER PINTO PAL "OATMEAL CREME"  Little Debbie SPECIAL EDITION,  chesnut pinto nr 9671563 , produkowany tylko w 2004 roku (wielkością jak duży kuc w traditional)


********************** Resin, Seria Breeds of The World***********************

Breyer RESIN Totilas World Dressage Champion KWPN (nr 8256)  Special Editions- Breeds of The World. Figura żywiczna, mold  Brigitte Eberl, od 2012 : *Mały Totilas DH* fota 2 fota 3 



***********************Skala Little Bits/Paddock Pals************************ 


BREYER Paddock Pals American Saddlebred, (1603 ) 1999-2000 black, Sculpted by Chris Hess 1985


Breyer Paddock Pals Thoroughbred Stallion/ Appaloosa palomino blanket (1605)  1999-2000. Sculpted by Chris Hess 1984


Breyer Paddock Pals Western Pleasure Quarter Horse Stallion (1609),1999-2000 red roan. Sculpted by Chris Hess 1984


Breyer Paddock Pals Unicorn pearlescent green (1652/1670)  2005-2006/2007. Sculpted by Chris Hess 1984  


BREYER WIND DANCER- Kona (100102) Dark purple. Sculpted by Kathleen Moody 
(sam koń, bez skrzydeł, jest wielkości ogiera Dartmoor Schleich)


**************
Wszystkie dodatki, o ile nie zaznaczono inaczej, są mojej roboty.

3 komentarze:

  1. Koniki prześliczne , mam pytanie co do tego konia
    Breyer Classic My Dream Horse Customizing Kit (4115), w trakcie malowania jak wygląda po malowaniu . Pozdrawiam bardzo wrząco i gorąco ~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Serdecznie ,
    Mam Pytanie :
    Mam Dylemat : Nie Wiem Jakiego Konia Zamówić Gdyż Mam Ograniczony Wybór Bo Zamawiam Na www.Breyer.com.pl A Nie Z Zagranicy . Nie Wiem Który Model Wybrać : Big Chex To Cash , Northern Dancer , Sato Czy Black Tie Affair ? Wiem ,Że Jest Pani Doświadczoną Kolekcjonerką I Właśnie Dlatego Proszę O Radę =) Mogę Tez Wspomnieć Że Jestem Szczęśliwą Posiadaczką Breyer Traditional : Hickstead , Sapphire , Padre ,Ballou ,Sshamelaes ++ Oraz Mare And Foal Overo Paint . Zbieram Również Konie Schleich Razem Modeli Mam 86 .
    Pozdrawiam Serdecznie , Jeszcze Raz Proszę O Radę I Gratuluję Kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)