16.11.2015

MODEL HORSES 2016 - MODELE KONI 2016 * BREYER * COLLECTA * SAFARI * SCHLEICH S i inne

MINI KATALOG Z NOWOŚCIAMI :
MODELAMI KONI 2016 *

* Sprzedaż niektórych modeli Breyer nastąpiła juz w grudniu na terenie Wielkiej Brytanii, a w innych krajach dopiero w nowym roku.
Pojawią się tu tylko  modele Orginal Finish "OF" tylko modele regularne

Wiele z tych modeli jest znana od pewnego czasu, ale zawsze gubią się na wielu stronach, forach, w katalogach fot.... Dlatego robię ściagę, która może i Wam się przyda :)
To ściąga z dotychcas pokazanychnowości różnych firm w temacie modeli koni . Post postaram się regularnie uaktualniać, w miare ukazywania kolejnych nowości, a link do tej strony znajdziecie zawsze pod ręką w zakładce, widocznej w górnym poziomym pasku stron - " MODEL HORSES 2016 ", oraz w lewym rzędzie z etykietami.

**************************************************************************

MODEL HORSES BREYER 2016 

BREYER TRADITIONALS

Breyer Traditional 1756 - Valegro Reigning World and Olympic Dressage Champio
Valegro Breyer Traditional - w Wielkiej Brytanii i u mnie już w grudniu 2015 POST -->KLIK
W innych krajach i USA sprzedaż zacznie się w 2016 roku. Nowy mold - portret utytułowanego konia dresażowego w piruecie Vallegro, dłuta Brigitte Eberl.

***


Breyer Traditional (1:9) 1753 - Banks Vanilla Champion Connemara Mare
Jeden z najnowszych moldów Breyera dłuta Sarah Minkiewicz - kuc Connemara Mare ( Croi Damasha), Powyższa Banks Vanilla Breyer Connemara Champion Traditional to pierwsza regularna, dostępna dla wszystkich wersja tego moldu. W praktyce w grudniu ma być juz dostepna w Wielkiej Brytanii a na początku 2016 roku dla innych państw.

***


Breyer Traditional (1:9) 9177 - Carltonlima Emma (Royal Fell Pony)
CARLTONLIMA EMMA Fell Pony Breyer. Najnowszys mold K.Moody dla Breyer. Urokliwy jak wiele koni tej artystki

***


Breyer Traditional (1:9) 1759 - Cortes C (Show Jumper)- miałam plan bronic się przed najnowszym moldem Carric mojej ulubionej rzezbiarki Breyera- Susan C.Sifton. A tu wypuszczaja go w karej maści, która totalnie chwyta mnie za serce , a do tego sportretowany belgijski skoczek Cortes C to krewniak mojej klaczy ( linia matki ogier Lugano, a u mojej klaczy Lugano jest w linii ojca). Więc chyba nie będe  miała wyjścia... bo jak tu portretu krewniaka nie kupic? A jz nie powiem,żee cos mi się robi z niecierpliwosci ujrzenia kolejnych fot tego konia. 

***


Breyer Traditional (1:9) 1760 - Babyflo Fallon Taylor's Barrel Racing Champion . Nowy mold Morgen Kilburn




Breyer Traditional (1:9) 1752 - Rhapsody in Black Arabian Mare





Breyer Traditional (1:9) 1758 - Cherry Creek Fonzie Merit (Canadian Horse)

***



Breyer Traditional (1:9) 1751 - Rocky foal with blanket and child's bracelet
Czyli żrebaczek w komplecie z derką i bransoletką dziecięca




Breyer Traditional (1:9) 1749 - Sweet Pea foal with blanket and child's bracelet - z fioletową branzoletką

***

Breyer Traditional (1:9) 1750 - Scooter foal with blanket and child's bracelet - z niebieska fderką w gwiazdy i niebieską branzoletką

***


Breyer Traditional - Hickory Hills Wall Street nr 1761

*


Breyer Classic (1:12) 62116 - Harper Pinto (Horse of the Year 2016) - to już kolejny Koń Roku, tym razem 2016. Na bank obstawiam, że jest dłuta Sommer Prosser. I bardzo mnie cieszy, że artystka wyrtzezbiła mold znowu w tej skali ( ( na skale traditional rzeżba koni często nie do końca przekonuje mnie, a w tej skali jest dużo lepiej!). Kto wie czy się nie szarpnę z czasem na niego- bo Harper na prawdę ciekawie wygląda i ożywiłby u mnie tę salę, ma piękną masć. Rzeźba nieco schemayczna typowa dla prosser, ale z grubsza bez zarzutów i na prawdę dobra.



 Breyer Classic (1:12) 9184 - American Pharoah - Triple Crown Winner. Czyli portret trójkoronowanego wyścigowego konia American Pharoah z  czaprakiem pod siodło z numerem i imieniem konia

*

Breyer Classic (1:12) 62037 - Race Horse & Jockey- czyli kń wyścigowy z siodłem ogłowiem, czaprakiem i dżokejem. Przerośnięty czaprak, jak i dżokej chyba zostały zrobione, tak by pasowały równiez na konie traditional, co uważam za fajny plus kompletu ( bo łatwiej go kupic niz komplet z modelem w skali traditional a i barwy lepsze).  W obecnej formie z racji niedopasowania wielkości konia  raczej jako fajna zabawka. No i dzięki firmo za fiolet :)

*
Breyer Classic (1:12) 62034 - Rock & Roll Forever 

***
.
BREYER GALLERY - RESIN

 
Nowiusieńki mold - portret folbluta American Pharoah Thoroughbred, który jest zdobywcą tytułu"Triple Crown" . Model  w skali Little Bits ( zblizona do Collecta) z serii Breyer Gallery, odlew żywiczny jak większość moldów z tej serii. Autorstwa Kristiny Lucas Francis. Dla mnie wielkie "WOW" I "MUSZĘ GO MIEĆ" !

***



Breyer Stablemate (1:32) 9154 - Valegro  Portret Valegro w maleńkiej skali dłuta Brigitte Eberl. Na pewno przygarnę, choc staram się unikać od tej skali. Cudeńko jak na Breyer w tej skali ! Dosłownie inny poziom wykonania detali - jak Chips Peter Stone Model Horses. Ciekawa jestem na ile zachowa detale w odlewach dla mas. 




**********************************************************

COLLECTA MODEL HORSES 2016


New horses CollectA 2016

KONIE DELUXE W SKALI 1:12  ( w teorii w  Classic, ale przerośnięte)
88746 Arabian Mare Chestnut - Deluxe 1 by 12 Scale

88747 Arabian Mare Grey - Deluxe 1 by 12 Scale

***
I w normalnej skali Luittle Bits zbliżonej do Schleich :


CollectA 88759 - Ardennes Stallion Bay - gniady ogier ardeński. Mimo nienajlepszych jak dla tej rasy proporcji ( zdecydowanie za lekki, jak mieszanka z jakąś inna rasą), dla mnie chyba najciekawszy tegoroczny koń Collecty. Bo mało jest fajnych anatomicznie i podobajacych mi się zimnioków. 



CollectA 88769 - Black Forest Horse Stallion.  Czyli Szwarcwalder. wg. mnie za lekki jak na typowego przedstawiciela rasy szwarcwaldzkiej. Ale na ile pamiętam foty zywych koni Black Forest to jest mozliwe znalezienie podobnego zywego przedstawiciela.  I w sumie momentami mam wrazenuie,że jednak to on jest moim numerem jeden koni Collecta 2016. Z tym,że ja bym mu zmieniła jednak rasę na cos lżejszego, mniej kragłego niż rasa nadana przez artystkę.

88749 Camargue mare - Grey Piękna, bardzo żeńska,pasująca na portret szlachetniejszych przedstawicielek rasy. Ogółem fantastyczna figurka - przynajmniej w tym ujęciu.  

88750 British Spotted Pony Mare - Chestnut Leopard. A
Peruvian paso foal 2016 



CollectA 88770 - Gypsy Foal (Black & White Piebald)

 ****************************************************************************

SCHLEICH HORSES 2016




Schleich 13804 - Tennessee Walker foal.Zapewne przygarnę go bo słodziak straszny a ja bardzo lubię i klacz i ogiera TWH Schleich i miłoby były gdyby miały fajnego żrebaka. 



Schleich 13811 - Arabian Stallion. 

Schleich 13808 - Clydesdale Gelding STOJACY

Schleich 13809 - Clydesdale Gelding
Schleich 13810 - Clydesdale Foal

gb
Schleich 13805 - Mustang Stallion

Schleich 13806 - Mustang Mare


Schleich 13807 - Mustang Foal
Schleich 13803 - Pinto foal


Schleich 13793 - Andalusian mare. Wcześniej była w zestawach

Schleich 13792 - Frisian Stallion, który wcześniej był w zestawach.



Plus  akcesoria do koni, druga wersja kolorystyczna stajni itp.
Sa też nowe konie fantazy.

*****************************************************************

SAFARI LTD. 2016 MODEL HORSE



Safari Horse 2016 -Pinto Mustang stallion
Safari Horse 2016 - Trakehner stallion
Safari Horse 2016 -trakehner mare
Safari Horse 2016 Palomino Mustang Stallion



Safari 2016 -152205 Hnoverian stallion
Safari 2016 -152105 Hnoverian mare



5 komentarzy:

  1. Dzięki za taki zbiorczy post, przyda się :)
    Konie Safari (nie widziałam ich wcześniej) jakoś mi nie przypadły do gustu. Ciekawe, jak się będą prezentować na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo chciałamzrobic ściągę na moim kompie. Ale potem wpadłam na pomysł, że może jeszcze komus przydałaby się taka strona, na której jest mieszanka nowości różnych firm :)
      Oczywiście też jestem ciekawa nowości na zywca ! Mnie zaintrygowałam hanowerka Safari- cikawa jestem jak wypadnie w realu. Poza wydaje się bardzo dobra jak na tę skalę, ciekawe jak będzie z proporcjami ( bo te foty nieststy krzywią proporcje).

      Usuń
  2. konie Safari takie sobie :/
    Z collecty kilka mi wpadło w oko
    O Valegro już pisałam. (Jakby co, to Valegro już jest, tak samo jak Vanilia i Emma, które dodatkkowo uzupełniają serię best iof British, są już dostępne w Wielkiej Brytanii).
    Valegro w 2016 będzie już dostęny na świecie (Capricorn, liczę na Ciebie, że uzupełni w niego Monocerusa)
    A co do tych nowych klaczy: są strony w WB, gdzie możesz je kupić, a nawet jak się postarasz, to trafisz na darmową wysyłkę ;)
    Sama chciałabym kupić, ale nici z tego, bo jednak krucho z kasą (tzn, na wszystko jest, ale na modele nie ma...)
    American Phaorah (TR i ewentualnie LB) mam zamiar kupić, ale muszę znaleźć gdzieś tańszego, bo na MPV są jednak wysokie ceny, a model nie jest limitowany, więc krótko mówiąc mi się nie opłaca...
    A ponoć ten opisywany przez Ciebie jest żywiczny :3 <------- Czyli teraz go pewnie bardziej go chcesz :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Breyery Valegro, Vanilia i Emma jeszcze nie są dostępne w Wielkiej Brytanii ( oczywiście pomijam obecnosć egzemplarzy demonstracyjnych , bo wiadomo, ze one zawsze są z pewnym wyprzedzeniem)..! Teraz jest dopiero ich przedsprzedaż w WB - czyli kupujesz, płacisz i jeśli się załapiesz na jedną ze sztuk, z puli która ma być wprowadzona na rynek w WB w tym roku, to czekasz w kolejce do grudnia. Tak zamówione modele podobno maja dojechac do pierwszych kupców na gwiazdkę Zobaczymy.

      Od początku domyślałm się ,że A.Pharorah jest zywiczny- bo wg info jakie mam ma w nazwie Gallery i ma skalę typowa dla żywiczków. Oczywiście bardzo mnie cieszy to info- mam nadzieję, że dzieki temu koń dostanie lepsze wykończenie :) I fajnie, że przy takiej ilości detali , jakości rzezby, nie pożre mi zbyt wiele miejsca.
      Co do zakupu Vanilii i Emmy ja się bęe pewnie długo zastanawiać. Emma słabsza rzezbą, typowa dla Moody a jednak ma swój urok i bardzo jestem ciekawa jej fot z innych persopektyw. Słodka jest.
      Vanilla ciagle odstrasza mnie ogonem. Musiałabym ją zobaczyć na zywo albo na innych fotach- bo maść dostała fajną.
      I jestem głodna kolejnych Breyerowych nowości. Czy pojawi się nowa odsłona weathergirl ( zgodnie z zapowiedzia,że nie będzie produkowana 4 lata, w tym roku powinna wejść do katalogów) . A Ashaquar? Co z nową fenomenalną Bobby i innymi nowymi moldami?

      Usuń
  3. Wreszcie przyszły do Polskich sklepów!
    Ja osobiście kupiłam Rhapsody, ale mam tez chrapkę na Harper.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)