10.01.2016

MIAŁO BYĆ U MNIE CANDY, ALE...

...

Po przemyśłniu sprawy doszłam, do wniosku, że lepiej  zrobię ogłaszając konkurs fotograficzny.

A jak coś robic - to warto zrobić to dobrze i na całego!

Więc co powiecie na 

PHOTO SHOW U MNIE ?

Czempion dywizji "Performance" Model Horse -polskie forum  P1. jeździectwo Photo Show - Performance 2013
Warlendo DH, Sandranna DH, Sariah DH (Dorotheah) 


Od dawna mi sie marzyło zorganizowanie takiego PS. 
Byłyby dywizje: użytkowa, hodowlana I, Hodowlana II. 
Oraz może jeśli znalazłonby się wiecej chętnych klasa : colour  i rzędy.

Co wy na to? 

To by wymagałoby od mnie nakładu pracy, bazy technicznej do organizacji, więc najpierw pytanie czy jest ktos jest chętny ze swoimi fotami??
Może byc na pw, albo w komentarzach.  




2. wiceczempion dywizji "Performance" Model Horse -polskie forum 
 P1. jeździectwo Photo Show - Performance 2013
Ravel DH (Dorotheah) 


24 komentarze:

  1. Nooo, ja by była chętna c:
    Ale mogłabyś mi wytł€maczyć o co chodzi tak mniej więcej w tych wszystkich konkursach??
    Tzn: tych całych "Perfonmance" itd... No.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano: Fajnie by wyszło z tymi rzędami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł :). Na pewno wzięłabym udział,jak byś takie coś zorganizowała ;). Ja osobiście właśnie wolę konkursy od Candy. Pozdrawiam :).
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym była chętna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :)
    W sumie nie wiem dokładnie o co chodzi w Photo Show'ach, ale zaraz wygugluję :D na 70% wezmę udział, bo myślę, ze robię całkiem dobre fotografie.
    Pozdrawiam,
    Reya

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm ... Taki konkurs byłby na pewno fajny, ale niestety nie do końca się orientuję o jakie klasy chodzi i o co :/ ... Wyjaśniłabyś ...?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo chętnie bym wzięła udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłabym chętna, ma tylko pytanie: czy zdjęcia muszą być na dioramie? No i jak to dokładnie wygląda ze zgłaszaniem? W sensie nie ogarniam tych klas i dywizji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, jak coś to zaczęłam już bloga, zapraszam na Clairdale-ridge.blog.pl ;) Może jakieś rady? Oprócz robienia lepszych zdjęć (wiem, że są fatalne)

      Usuń
  9. Jak bedzie grupa chętnych wszstko będę tłumaczyyć i pisac reguły, co i jak o czym trzeba pamiętac- wszystko.

    Dzięki za pierwsze, entuzjastyczne komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotheah,a kiedy konkurs się rozpocznie? Ile osób musi się uzbierać :)?

      Usuń
  10. Ja bym z chęcią robiła jako uczestnik :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze chętna i gotowa! :D Moje koniowate będą zachwycone, bo to przecież takie wystawy, co nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też z chęcią wezmę udział. Grunt to dobra zabawa ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym wziąć udział. Tylko będę musiała się postarać o dioramę. Ale na spokojnie pogłówkuję i coś wymyślę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Również była bym chętna, fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też spróbowała bym swoich sił w takim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, ja też bym chętnie wzięła udział :D
    ~Annn

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłabym chętna, ale musiałby mi ktoś wytłumaczyć o co w tym chodzi :p.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł,chętnie wezmę udział :)
    Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)