1.08.2012

Uzupełniłam galerię Schleich

Dodałam nowe posty z zdjęciami figurek koni Schleich, a pierwszy, już wcześniej napisany post z  zdjęciami Schleich edytowałam. Łącznie dodałam  ponad siedemdziesiąt nowych zdjęć. :)
Miłego ogladania !

Breyerki











Wczoraj stuknęło dwa tygodnie tej strony!
Zanim strona powstała, bardzo długo dojrzewała we mnie myśl o jej projekcie (kiedyś postaram się  napisać co dało mi tak ogromnego, pozytywnego  kopa, aby zabrać się za realizację projektu ). Myślałam, że nie zrobię aż tyle w tak krótkim czasie, nie mając doświadczenia, dysponując niewielką ilością wolnego czasu, do tego najczęściej dopiero w nocy. Sporo się udało, a to dopiero początek. Najbardziej cieszy fakt, że tu JESTEŚCIE! :)

W ciągu najbliższych dni postaram się opisać kolejny model z kolekcji.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)