9.06.2014

KAVASKAR W GÓRACH !- Breyer Classic Thoroughbred Hunter Best In Show 902

Razem z arabską klaczką Alegria w górach ( Apeniny- Apenin Liguryjski) był także 
KAVASKAR !  
To doświadczony ogier konkurencji WKKW- on niczego się nie boi . nawet pozowania nad taką przepaścią 
Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo było tam  niebezpiecznie !
Sesja odbyła sie na wąziutkiej górskiej ścieżce której jedna strona to prawdziwa przepaść. Do tego niesamowity, obezwładniający upał - jak na patelni !
Generalnie mały bład i kaplica :) 
Oprócz filmiku powstały jeszcze zdjęcia- niebawem będą tutaj i 
na www. dh-table.blogspot.com


***
I oczywiście absolutnie "zabraniam Wam" robienia fot w niebezpiecznych  miejscach. 

Post o Kavaskarze- o magnetycznym spojrzeniu tutaj

http://dorotheahhh.blogspot.com/2013/08/kavaskar-o-magnetycznym-spojrzeniu.html
-->

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No własnie ! A na zdjęciach tego tak nie widac . Przez to, że oczy są szklane i półprzezroczyste- światło prześwietla je dając wrażenie prawdziwych oczu. Na fotach słabo to widać- a tu zdecydowanie lepiej. Dlatego w poście napisałam o nim Kavaskar o magnetycznym spojrzeniu :)

      Usuń
  2. Ja bym się nie odważyła postawić breyera w takim miejscu.


    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a mój ogródek zalicza się do niebezpiecznych miejsc?Ja myślę że jest bardzo niebezpieczny jak wypuszczę mojego chomika w kuli na dwór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem co dokładnie potrafi ten chomik - sama zdecyduj ! :P

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)