12.11.2015

Widzieliście juz NOWE KONIE COLLECTA I SAFARI LTD. 2016 ?

NOWE KONIE COLLECTA 2016
NOWE KONIE SAFARI LTD. 2016
Niedawno można było zobaczyć fotki niepomalowanych trzech nowych moldów koni artystki Deborah McDermott dla CollectA.
Była tam m.in. niepomalowana klacz Camargue. 
Tu jest zdjęcie na które się natlknęłam kilka dni temu, gdzie jest kilka koni w  zapewne już  fabrycznym malowaniu.

New horses CollectA 2016




88746 Arabian Mare Chestnut - Deluxe 1 by 12 Scale
88747 Arabian Mare Grey - Deluxe 1 by 12 Scale

88750 British Spotted Pony Mare - Chestnut Leopard
88749 Camargue mare - Grey

Peruvian paso foal 2016
 Dla mnie najciekawsza jest nadal klacz Camargue. 
Ale i kasztanowata klacz arabska zwraca uwagę.
Ciekawa jestem kolejnych koni w malowaniach firmowych.
Jak Wam się podobają ??

***
Natomiast najnowsze odkrycie to zdjęcie koni Safari Ltd. 2016

Safari 2016 -152205 Hnoverian stallion
Safari 2016 -152105 Hnoverian mare


Safari Horse 2016 -Pinto Mustang stallion
Safari Horse 2016 - Trakehner stallion
Safari Horse 2016 -trakehner mare
Safari Horse 2016 Palomino Mustang Stallion

Mnie najbardziej zaciekawiły klacze trakeńska i hanowerska. Hanower ogier mimo paru detali bardzo zwraca uwagę i przyciąga dynamika pozy.


EDYCJA NOWA ZAKŁADKA Z MODELAMI KONI RÓŻNYCH FIRM 2016 WIDOCZNA NA GÓRNYM PASKU STRON


***
Ja od kilku dni na maksa jestem zawalona pracą. 
Będzie się działo co nieco :)
W miedzczasie rzeźbię fryza po troszku. Jak zrobię nowe foty to wstawię.
Pozdrowionka serdeczne 

Na dodatek taki uroczy gif dla Was :)



3 komentarze:

  1. Collecty widziałam, safari nie. Zacznę od tego "ciapka", czy tylko mi on nie przypadł do gustu? ;p Szczególnie te tylne kończyny, jakoś nie wiedzieć czemu, ale niektóre starsze konie z collecty są dużo lepsze niż te nowsza, czy to tylko moje spostrzeżenie? Ogólnie z tych ujawnionych koni to mi się żaden póki co nie podoba, achh, będę mogła inne zaległości nadrobić ;-; Safari LTD. tu się nie wypowiem, chyba jednak wolałabym zobaczyć na żywo, oczywiście w większości jest tak, że na żywo inaczej, inaczej na zdjęciach, ale co tam :")
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też natknęłam się już na CollectA 2016. Tak jak tobie mi też najbardziej wpadła w oko klacz camargue. Capricorn pokazywała już żywicze prototypy koni Collecta i tam bardzo spodobał mi się ogier ardeński (nie wiem co ze mną jest,ale zawsze skupuję wszystkie zimnokrwiste;) Safari mają ciekawe pozy, lecz malowanie mnie trochę odrzuca.Jak dl mnie są one świetnym materiałem na ciekawe CM. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://greenhillstableproduction.blogspot.com/
    http://greenhillstable.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Modele CollectY widziałam :). Klacze arabskie są piękne,wydają się być poprawnie anatomicznie :). Koń w ciapki jest okropny,jednak ma fajną rzeźbę :). Koni z Safari nie widziałam,są ładne i mają genialne pozy :D. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)