10.04.2014

Hejka !!! Własnie zmieniam ...


Własnie jestem w trakcie zmiany dostawcy internetu (miałam net tylko 100 godzin w miesiącu).  
A za parę dni będę podłączona do "normalnego" netu - więc będę mogła lepiej zaopiekować się stroną i  ponownie więcej pisac na temat modeli koni !!!

kłusy
(stara fota ale konie piękne - Collecta gold chesnut arbian mare, Collecta Black Thoroughbred mare, Collecta Tennesse Walking Horse foal black. 

Kurczę jestem taka podekscytowana, że aż mi lżej na sercu ! ... 


Mam wiele materiałów, zdjęć  na kompie i parę nowych koników do opisania. 
 Moim najnowszym ulubieńcem jest nowy, niepozorny, ale przeuroczy model Schleich źrebak arabski !

Pozdrowionka - dziękuję , że ze mną jesteś !!!

11 komentarzy:

  1. O, czekam z niecierpliwością. Byłam właśnie zdziwiona, że ostatnia notka została dodana ponad miesiąc temu. Szczerze mówiąc zdziwiłaś mnie tym, że Twoim sercem zawładnął koń firmy Schleich, hoho ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam, aż coś napiszesz.
    Ładna fota, skąd masz tło?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna trawka - z ręczniczka? ;) Czekam na nowe opisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiaaa trawka z ręcznika- to była moja pierwsza "diorama" :)

      Usuń
  6. Czekam na następny wpis ;) Piękne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie :http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że masz więcej internetu. Tutaj wychodzi jak bardzo jestem egoistyczna. Ponieważ więcej internetu = częstsze notki, prawda? :)
    Bardzo chętnie poczytam ;).
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością (na więcej notek)!
    Pozdrawiam
    M
    http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za budujące komentarze- nowe posty już są kolejne tworzę, przygotwałam masę nowych fot, nowe modele.. Zagllądajcie często !:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)