6.03.2014

Mój drugi relief w trakcie pracy

Nowy relief  w trakcie pracy. Pokazywałam foty na stronie na Facebook- ale tam nie każdy zagląda.
Towarzyszyliście mi podczas tworzenia mego pierwszego reliefu, więc może i spojrzycie na tę pracę.
Tak obecnie wygląda po trzecim dniu pracy

Nic tu jeszcze nie ma ostatecznego wygladu ( proporcje się zmienią po dodaniu masy, łeb będzie nieco węższy, szyja przeformowana,  nogi masywniejsze itp.)
Subiektywnie, co raz bardziej konisko mi się podoba - znaczy się zaczynam go lubić :)


Zaczęłam ten  relief  w szkole artystycznej w Genui (IT), w styczniu (?) Po pierwszym dniu

To był krok/dzień drugi

Znikam :)

9 komentarzy:

  1. Zapowiada się tak jak tamten się zapowiadał - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Relief... ciekawie - póki co oglądałam tylko twoje malarskie dzieła, a teraz orientuję się, że sztuka którą tworzysz jest zdecydowanie niejednorodna!
    Chwileczkę... chodzisz do szkoły artystycznej w Genui?!?!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Świetny blog. Kocham go! Bardzo ładne tworzysz akcesoria zwłaszcza dla Breyer. PS: Skąd masz skórę na siodła dla modeli? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy! Zapraszam na mój nowy blog:
    http://breyerischleichkasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent :-)
    Zapraszam na mój blog :http://schleichewci.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) Bardzo podoba mi się ta poza - taka dynamiczna :D Już teraz bardzo fajnie wygląda, więc pewnie będzie jeszcze lepszy. Z niecierpliwością czekam na kolejne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie się zapowiada :) zazdroszczę talentu i czekam na zdjęcia ukończonego dzieła :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)