17.12.2013

Szalony źrebaczek "Puli" - akwarela Doroty zdunskiej

No to na dokładkę. Świeżuteńki, wczoraj ukończony "Puli"
O kurka jakie imię :D  Nie wiem dlaczego, ale tylko to mi pasowało !

"Puli" źrebię fryzyjskie, akwarela Dorota Zdunska.
 Wymiary 29,7-21 cm (format A4 ).

Źrebię,  trochę inaczej :)

Tworzac ostatnio zaczęły mnie trapic różne myśli. Zawsze fascynowały mnie prace z pogranicza fantazy, porywające swymi barwami, kompozycjami. Niestety czesto w nich konie "straszą" i przypominają raczej stworzenia koniopodobne. Mi łażą po głowie,  a właściwie galopują, najczęsciej nocami, takie szalone konie- niby realistyczne, a jednak niezwykłe- emanujace swoista arią, przykłuwające uwagę niesamowitym światłem. 


   Ta praca to właśnie moje poszukiwania i zabawa w temacie gry światła, kompozycji, oraz barw. 
Przy malowaniu tej pracy natknęłam się na wiele problemów - co wiele mnie nauczyło. Bo zaczynając ją nie miałam idealnie zdefiniowanej wizji. Po prostu tworzyłam, poszukując siebie...
Starałam się też trzymać tego, aby koń wydawał się jakby rzeźbiarski, wyłażacy z kartki. 
Pracę kończyłam na zajęciach w mojej Arte Scuole  Barabino - bardzo emocjonalnie i pozytywnie Puli jest postrzegany przez profesjora i innych artystów. Ufff. głęboki oddech- bo takie prace tworzy się z pewnymi obawami :)

A uwielbiam  tę pozę źrebięcia, oraz  barwy refleksów i tła. Zawsze doładowują mnie energetycznie- pozytywnie !   - Czujecie to??? Czy tylko ja jestem taka szalona? :D
Mam nadzieję, że się Wam spodoba się  "Puli"  :).

Pozdrawiam !

6 komentarzy:

  1. Podziwiam wszystkie twoje prace , Kiwi'ego też widziałam (przepiękny ) ,ale byłam na innym komputerze i nie skomentowałam .Chciałabym kiedyć w przyszłości tak rysować ,póki co cieniowanie ,sierść mnie przerasta .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż tu dużo mówić - jest po prostu piękny, tak jak i Kiwi.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Czuję to ;D Przypomina troszkę źrebaczka fryzyjskiego ze Schleicha ^^ Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne... jak zawsze. Nic ująć, nic dodać.
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: santeiranch.blogspot.com <--- to mój nowy blog, Stajnię Arizonę musiałam usunąć.
    Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny - doskonale dobierasz barwy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)