26.11.2013

Wystawa plastyczna w Rapallo Horse Club, portret Kiwi i strona na FB

 Ojjj joj joj.
 Możecie mnie tłuc za nieobecność. Praca wciągnęla mnie na dobre, a od miesiąca też jeżdżę na koniach Rapallo Horse Club. Oddałam się pasji pracy z końmi i jeździectwa na dobre. 

Do tego po nawiązaniu współpracy z ośrodkiem udało mi się zorganizować wystawę części moich prac w HORSE CLUB RAPALLO  -Restaurant (Italy)


               

W linku więcej zdjęc i informacji,  in English , Italiano:   

Chyba nie muszę pisać jaka szczęśliwa jestem z możliwości pokazania swoich prac w tak wspaniałym ośrodku jeździeckim !!!

***

Maluję też kilka kolejnych prac m.in. portret konia Kiwi. Tak to wyglądało dwa dni temu 
(już zrobiłam więcej)

***

I najważniejsze Własnie dla Was zaczynam ruszać  (tak dopiero rozkminiam temat ;) )
siostrzaną, do tej, stronę na Facebook poświęcona głównie modelarstwu.


Dziś skomentowałam dla Was nowości Collecty i Schleich
 Zachęcam do przejrzenia i polubienia strony !!!

***

W ciągu najbliższych dni postaram się nadggonic z robotą, odpowiedzią na wszystkie komentarze (za które dziękuję  !!!) oraz postami na stronę  w tym temacie!

Pozdrawiam Was cieplutko  i dziękuję, ze wciąż ze mną jesteście !!!!
Buziaki dla wszystkich :)

-Zaraz znowu lecę do stajni :)


9 komentarzy:

  1. Całą wiecznośc czekałam na kolejny wpis :)
    Piękna praca, zazdroszczę ci, bo ja nawet symetrycznych oczu narysowac nie umiem ;) I gratuluję możliwości pokazania prac w takim miejscu.
    Young Rider z blogu http://yrstable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu."
    Gratuluję! i troszeczkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej pracy ;3 Fajna sprawa robić to co się lubi .
    Czekam na kolejne wpisy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace! Gratuluję zorganizowania wernisażu w tak wspaniałym miejscu.
    Strona na fb już polubiona. ;)
    A nowy portret zapowiada się świetnie!
    Pozdrawiam, Karo
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace!Ile Ty czasu to robisz?
    -------
    Nowa notka! konie-schleich-wikusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna bardzo podobały mi się Twoje prace, ale teraz, aż mnie zatyka. Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga santeiranch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna czekałam na kolejną notkę ! I w końcu doczekałam się :D Gratuluję wystawy prac w klubie jezdzieckim Rapallo. Masz naprawdę wielki talent, pozdrawiam !
    Pozdrów ode mnie konie z klubu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mogłabyś zrobić zdjęcie grupowe:
    Cassandro boy,Totilas,Salinero i Ravel?

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)