9.01.2014

Desert Rose - kasztanowata klacz arabska , akwarel Dorotheah

A wczoraj ukończyłam bardzo ekspresyjną pracę:
"Desert Rose" akwarela Dorota Zdunska


Bardzo emocjonalna parę słów i linki do muzyki towarzyszącej mi podczas tworzenia na FB
I teraz mam do Was olbrzymią prośbę. Jeśli ktoraśkolwiek z  moich prac wam się podoba prosze pokażcie ją swoim znajomym (trzeba kliknąc pod spodem udostepnij -i gotowe). Bardzo Was prosze o to, ponieważ maluję konie od wczesnego dzieciństwa ( a mam 30 lat, to trochę zeszło) i tak naprawdę bardzo mało pokazywałam gdziekolwiek swoje prace , a chgciałabym teraz pokazać je szerszej grupie osób, poznać opinie. jeśli ktoś z dzięki śliczne i pozdrawiam Was !!!!

9 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że zjadło Ci kawałek posta...

    Arabek cudny i do piosenki Pana Stinga... Przygarnęłabym go...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te Twoje akwarele. Udostępniłam te, które mnie najbardziej ujęły ale podobają mi się wszystkie.
    Dorotheah, zajrzyj na forum choć od czasu do czasu. Smutno nam bez Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tę piosenkę i darzę wielkim sentymentem, bo wiele wspomnień z nią mam, a obraz cudowny! :)
    Pozdrawiam, Karo ;)
    [fantome.bloog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super tylko mam niestety wrażenie, że ten blog ostatnio zamienił się w galerie Twoich prac, a z chęcią zobaczyłabym recenzje jakiegoś modelu albo chociaż zdjęcia Twoich konisk :(

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! *o* Świetna praca! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna praca - szczególnie odcienie czerwieni, bardzo ciekawie wyglądają, a jednocześnie nie przyciągają wzroku od pysku konia... podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny koń. Mam pytanie . Gdzie pani kupiła konia ar cm casandro boy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga dorotheah, mam do pytanie. Co pani sądzi o modelach:
    http://www.breyer.com.pl/traditional-series/34-ko-champion-hicksted-breyer-traditional-series.html
    http://www.breyer.com.pl/traditional-series/37-ko-champion-sato-breyer-traditional-series.html
    http://www.breyer.com.pl/konie-klasyczne/58-konie-champion-foals-bay-pinto-chestnut-classics-.html
    Czy posiada pani któreś z tych modeli? Jeśli tak, czy mogłaby mi pani doradzić, który z nich wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogłabym zapożyczyć kilka zdjęć na stronkę na facebooku?oczywiście dopiszę z jakiego źródła wzięłam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)