9.10.2018

Witajcie po przerwie! Najnowsze owoce mej twórczości :)))


Hej ! Witajcie po przerwie!

Widzę, że mimo upływu czasu nadal wiele osób tutaj zagląda. Bardzo dziękuję Wam !!! :)


Pokażę kilka rzeczy nad jakimi intensywnie pracowałam ostatnimi czasy







Jeśli zastanawiacie się czemu nie kontynuuję blogowania....
Niestety straciłam serce do blogowania w temacie, po akcji przebiegłej "koleżanki" ze środowiska, o czym kiedyś tu pisałam i co było bardzo burzliwie komentowane. Nie wyobrażacie sobie jak bardzo wtedy moje życiowe plany legły w gruzach. I jak długo trwało nim podniosłam się na duchu po tym. Komu brakuje mojej aktywności, postów i zdjęć, a pamięta tamtą sytuację- może w duchu "podziękować" tej osobie. ;) Musiałam życie pokierować inaczej, ale dziś jestem już spokojna.
Dziś doskonale wiem, że karma  - absolutnie zawsze -
powraca i z czasem "koleżanka" odpowiednio doświadczy. Biopole poprzez energię zapisuje wszystkie czyny, z czasem wyrównując wszystkie sytuacje.
Wszystkie.



I na początek coś odjechanego z ostatnich moich prac :) 



Zdecydowanie mniej oddaję się kolekcjonerstwu modeli koni, ponieważ bardziej skupiłam się na rozwoju wewnętrznym, duchowym i na twórczości artystycznej jaka jest powołaniem i drogą mej duszy. Oprócz namalowania wielu, wielu kolejnych prac, rozpoczęcia płaskorzeźby jakich foty znajdziecie na Instagramie @art_dorotheah czy w mej galerii, powstał Kalendarz, torby, podkładki do myszki  i seria przecudnych kubkeczków :) 





***

PODKŁADKI POD MYSZKĘ

Najprostsze do opisania , więc na pierwszy ogień :)
Zdjęcie na szybko - ma niewyraźne barwy i kontrast. Na żywo piękne.
Co tu pisać- sama właśnie radośnie śmigam myszką po tum gniadym andaluzie.  :)))




Tam ta dam ! Dopiero znalazłam czas aby tu go pokazać :)


Kalendarz Konie 2019
 Art Dorotheah




DARK GREY VERSION


Kalendarze na 2019 rok z kolejnej edycji kalendarzy z moimi malowanymi końmi  !!! 

◽Kolekcjonerskie wydanie

◽Do wyboru są kalendarze z eleganckim ciemnoszarym lub fioletowym tłem -PL, lub  ciemnoszare  w j. ang.

◽Format A3 (45 x 32 cm)

◽ Sztywny, satynowy papier gramatura 160g/m2. ◽13 wysokiej jakości kart.

◽ Biała metalowa spirala i zawieszka

◽Imieniny i święta w polskiej wersji

◽ Totalnie unikalne, artystyczne obrazy !



PURPLE VERSION










A tu najnowsze dosłownie cuda - ceramiczne kubeczki.
NA ŻYWO PO PROSTU SZAŁ !!!

Fotki telefonem, więc średnie- ale wdać temat.
Kubeczki przecudnie wyglądają blisko kolekcji z modelami koni
W tej chwili jest 6 wzorów, ale mam zapytania o kolejne obrazy, więc będzie więcej.
Każdy kubeczek ma na sobie dwa różne obrazy - dopasowane stylistycznie, możliwie tematycznie i barwą brzegu, wnętrza i uszka.   


Tu widać cztery wzory







***

Gniady Andaluz i Klacz Szlachetnej Półkrwi 





***

JEDNOROŻCE
Ktoś z Was ma szajbę na jednorożce ???




***
FRYZY 
A może to przez fryzy nie sypiacie po nocach ??? :) 



***
OGIERY OLDENBURSKIE - Sandro Hit  i Furstenball
Tę sportretowaną parę ogierów sama wyjątkowo uwielbiam



***
TWIN FLAME i FLOW 
Duchowe wizje, ostro z mej artystycznej czapy :P
 To ten sam wzór z dwoma obrazami, połączony z różowym lub turkusowym uszkiem


***
TANIEC 
Chyba jedna z najbardziej lubianych moich prac teraz na kubeczku.:)



***

I na koniec trzy fotki kubeczków z modelami 


 To mój niedokończony custom siwego andaluza z Legionario. 


rBeyer Valegro, Breyer Empress, oraz dwa ogiery Collecta jakie  uwielbiam :)


***
Jestem ciekawa jak Wam się podobają moje pomysły ???
Który kubeczek najbardziej Wam się podoba?

***
W razie wszelkich pytań, lub jeśli ktoś z Was chciałby zapolować na któryś z kubeczków, czy kalendarz to piszcie śmiało.  Niektóre rzeczy już są widoczne np. na Etsy, czy Allegro, ale bezpośrednio u mnie są lepsze ceny, ( bez prowizji serwisów itp).

***

Może napiszecie co u Was i co słychać w kolekcjonerskim świecie ???
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za to, że tyle czasu ze mną byliście :)))




4 komentarze:

  1. Yay, jak się cieszę że jest nowy post! :D Tęskniłam!
    Mi zdecydowanie najbardziej podobają się kubeczki z oldenburgami i fryzami, oraz ciemnoszary kalendarz, które bardzo, bardzo chętnie kupię :)
    Legionaro prezentuje się bardzo magicznie, widzę że wydobywasz z niego urok "starych moldów"! Słodziak!

    A co w kolekcjonerskim świecie... W sumie nic takiego ogólnie. Live show dużo się robi, a tak personalnie... U mnie też była mała przemiana i post na rozmyślenia :) Do kolekcji może niewiele modeli przybyło, jednak mimo to dużą różnicę zrobiły - nie tylko na półkach. Dzięki kilku niepozornym kobyłkom zmieniło się moje postrzeganie kolekcji i całego "fandomu" (uciekło mi słowo), wydaje mi się że zdecydowanie na lepsze. Bardzo dobrze jest się tak na chwilę zatrzymać i pomyśleć o tym wszystkim :)
    Poza tym, zaczęłam zajmować się także customami i... Rzeźbą! :D Mam za sobą już dwa medaliony, a teraz mam w planach 2 rzeźby, w tym jedną w malutkiej współpracy z Yvonne Stevens! :D

    Również bardzo cieplutko pozdrawiam Ciebie, Manuelka i wszystkie koniki! <3
    Wiki / End

    I zapraszam do siebie na trochę lekturki ^^
    http://endless-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyjesz! Jak dobrze zobaczyć nowy post u Ciebie :-)
    Bardzo ładne kubki, chyba najbardziej podobają mi się te z ogierami oldenburskimi i jednorożcami.

    Jeśli chodzi o modele, to od kiedy forum padło, ja także wypadłam z obiegu. Może nie całkiem, ale tak czy siak nie modele mi teraz w głowie ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tą "koleżanką" jest Capricorn? Ona normalnie kopiuje twoje posty. Jak Ty napisałaś o Zenie to Capricorn też (i to tak perfidnie skopiowane). Capricorn po prostu nie ma pomysłu i od Ciebie kopiuje. Twój blog jest najlepszy! Nie patrz na Capricorn ona i tak Tobie nie dorówna.
    Dark unicorn

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój boże, ten blog jeszcze żyje?
    Wspominam go bardzo ciepło, dużo czytałam w latach 2015/2016. Trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieję, że jeszcze wrócisz do regularnego wrzucania postów.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)